Vasakyrkan Big Band 10 år

Den 6/3 kl 18.00 bjuder Isak Samuelsson och Vasakyrkan Big Band in till konsert och 10 års jubileum. Vi hoppas att många ska bli sugna på att komma och lyssna efter en lång tid av uteblivna konserter.

Fri entré.

Den 6 mars kl 18.00 bjuder Isak Samuelsson och Vasakyrkan Big Band in till konsert och 10-års jubileum. Vi hoppas att många ska bli sugna på att komma och lyssna, efter en lång tid av uteblivna konserter. Programmet som Isak och VBB erbjuder kommer vara en bukett av det man tidigare spelat, en slags summering av det man gjort under de tio år som gått.

Vasakyrkan Big Band har en klassisk storbandsuppsättning och består av fem saxofoner, fyra tromboner, fyra trumpeter och fem i kompet. Utöver detta kan det också dyka upp en eller annan solist. Men det blir en överraskning.

I år väntar även en jubileumskonsert för Messengers som även de fyller jämt men det återkommer vi om.

Bandet och Vasakyrkan bjuder till fri entré.