Uthyrning

Vasakyrkan

Vasakyrkan ligger centralt i Umeå vid Vasaplan, Vasagatan 12, och har lokaler i olika storlekar till uthyrning. Kontakta oss så vi kan berätta mer om vad vi kan erbjuda.

Sammanträdesrum för 10 p Bild på stor väggmonterad dataskärm, konferenssystem, WI-FI

Lilla salen 70 p Ljudsystem, talmikrofoner, mixerbord, bärbar projektor (ej dator), projektorduk, piano, WI-FI

Kyrksalen 300 p Ljudsystem, talmikrofoner, mixerbord, projektor i tak, projektorduk, flygel, WI-FI

Servering kan erbjudas.

EFS gården Backen, ”Sommarhemmet”

EFS-gården Backen är en sommargård/sommarkyrka på Sockenvägen 31. Den ligger vackert inbäddad i grönska vid Umeälven. Vintertid är gården uthyrd men sommartid används den frekvent av Vasakyrkan.

Serveringslokal med kök 50 p diskmaskin, porslin, spis och mikro.

Kyrksalen 120 p Enkelt mixerbord och mikrofoner. Piano och orgel

Du kan också hyra hela gården Ute finns sittgrupper, grönytor, lekplats, grillplats och volleybollplan.

Avbokningar måste göras senast 5 dagar innan bokningen infaller, i annat fall faktureras hela kostnaden.

Riktlinjer

• Nyttjaren ansvarar för att lokalen vid återlämnadet är i gott skick. Sopning, våtläggning av golv, tömning av sopor mm skall vara utfört i tid för återlämnandet.
  • Vid uppkomst av skada skall anmälan göras till ”bokning@vasakyrkan.com” så snart som skadan upptäcks.   Uppstår skador under nyttjandet ska hyresgäst ersätta dessa.
  • I Vasakyrkans samt EFS Backengårdens lokaler är användandet av alkohol eller droger ej tillåtet. Detta gäller även för utomhusmiljön på EFS Backengården.