Föreningen

Soppmiddag

Styrelsen bjuder till en medlemskväll med soppmiddag 7 september 18:00. Vi kommer att prata om aktuella händelser som ligger framför oss i höst. Det blir en del praktiska frågor bl.a. om hur vi ska hantera webbsändningarna framöver mm.

Äntligen så finns det möjligheter att träffas igen. Corona är inte helt över men restriktionerna har lättats en del.

Styrelsen inbjuder till en medlemskväll med soppmiddag 7 september 18:00. Vi kommer att prata om aktuella händelser som ligger framför oss i höst. Vi kommer att informera om vad som sades på sista styrelsemötet och svara på frågor om detta. Information och dialog med medlemmarna är ett av mötets syfte.

Ytterligare frågor som vi behöver prata om:

• Hur ska vi prioritera arbetet med barn, ungdomar, unga vuxna, musik mm?
  • Webbsändningarna, vilken strategi ska vi ha runt dem?
  • Hur vill du att Vasakyrkan ska se ut om tio år?

Vill du vara med och påverka vad som händer i Vasakyrkan så finns chansen nu. Styrelsen önskar att vi blir en aktiv förening där alla hjälps åt. Var och en efter sin förmåga.

/Styrelsen