Föreningen Styrelsen

Information om rekryteringar

I och med att Kristina Sturk avslutar sin tjänst uppstår till hösten ett tjänsteutrymme i Vasakyrkan. Styrelsen har utsett en rekryteringsgrupp som har inlett ett arbete med att definiera vad den nya tjänsten skall inrymma.

Under gudstjänsten den 6 juni, i samband med att man åter kan välkomna besökare till gudstjänsterna, kommer rekryteringsgruppen att närvara för att informera om detta arbete. Vi ser fram emot en öppen dialog med föreningen och ber om förböner gällande denna fråga.

/Styrelsen

Foto/bild:Peo Einemo.