Uthyrning

Vasakyrkan

Läge

Vasakyrkan har Umeås mest centrala läge, precis i anslutning till Vasaplan. Det är lätt att hitta parkering för både cykel och bil om du inte kommer med buss.

Lokal

Vi erbjuder rymliga lokaler med stora luftvolymer. I Vasakyrkans kyrksal ryms 300 personer och i serveringen ca 70 st. Vi har också ett kyrktorg med gott om utrymme för fika, samtal eller liknande.

Teknik

• Trådlösa mikrofoner och headset
  • Projektor
  • Mikrofoner för sång och instrument
  • Hörslinga

Servering

Vi kan erbjuda enklare förtäring (kaffe, fika, frukt, vatten etc.) för konferensgäster.

Sommargården Backen

Vår vackra sommargård ligger på Sockenvägen 31. Här finns förutom samlingssal och kök inne, möjligheter till uteaktiviteter. På gräsplanen finns volleybollplan, lekytor, grillplats och utemöbler.

Sommargården omgärdas av ett lummigt skogsbryn och nedanför den går Umeälven. En perfekt plats att anordna en midsommar- eller bröllopsfest på.